V Nathalie: 7:e Decemer

7 december 2010

7:e Decemer

Jag använder en rubrik som framstår som att jag försöker påminna er om vilket datum de är, men de är inte menat så! ;)

Min lille prins är nog väldigt mammig/pappig idag. Han ville då inte leka för sig själv, han ville bara vara med mig eller Linus ( innan Linus åkte till jobbet då). Lilla plutten ..
nu ligger han och sover, han laddar nog sina små batterier innan hans kompisar kommer. Japp, idag kommer Josefin & johanna med sina barn. Trevligt.. o inte helt ovanligt ..
Linda skulle ha kommit också, men vi får se hur de blir med de! Vi får väl se om Madde & Stina kommer också.. Jaja, alla är välkomna om dom kan oså.

Så idag blir den dagen i veckan med kaffe, fika, barn, o tjat! Mysigt .. Jag vet 2 st som kommer inta varsin fåtölj att slänga sig i framför kaminen iallafall.. Jaja, låter dom utnyttja de då !
Ja, för brinner, de gör den!

Jaja, snabbt o meningslöst inlägg härifrån. Får se om jag har något vetigt o skriva om ikväll kanske.. Kanske ska visa en julklapp jag hittat till Filip. Vi får se :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar