V Nathalie: Puh

25 november 2010

Puh

Ja mina kära vänner, nu har vännerna + barn åkt hem. De är ett sju dundrande liv när de är så många barn. Även vi vuxna kan göra bra liv ifrån oss. O som vanligt så blev de massa kaffe, pepparkakor + knäck, oså hade dom med sig godis. Yammi! Med andra ord har vi inte vart nyttiga idag :O .. inte speciellt ovanligt när de gäller oss. Filip har inte sovit under hela tiden dom varit här, han somnade ju 11 någon gång, och sov till 13;30 ungefär. Men efter de har han vart vaken, och blivit så jäkla övertrött. Så så fort dom åkte så bytte vi om till pyjamas o bums i säng, nu sover han som en stock! lilla gubben ..

Jessica kom aldrig med idag, hon åkte hem. Förstår henne efter att ha jobbar från 06.00-14,30 .. De tar på krafterna!

Nu har jag grejat i ordning efter besöket, med en kille på lite över 1 år så blir de väldigt mycket saker framplockat så som köksredskap o dyligt. Men de ligger på sin plats igen, och disken är borta! Underbart. Så nu sitter jag i min sköna fåtölj framför min brinnande kamin! Tyst som tusan är de :/

Jaja. Nu ska jag kolla runt lite, sen ringa gubben min innan jag ska krypa ner bredvid Filip o kolla TV!

Go kväll på er.

oxox

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar