V Nathalie: ...

25 november 2010

...

Filip somnade runt 11 kanske, och han sover fortfarande. Han var nog en aning trött då vi som sagt vart uppe sen kl 7. Eller ska han ha en sån där "sovadag" som han kan ha ibland, då han nästan sover hela tiden. Vaknar med jämna mellanrum för mat o så. Sen somnar igen. Hoppas inte de, Josefin + Maja, Johanna + Emil kommer ju idag. Och så kanske hans Moster, Jessica! Senare KANSKE Hans andra moster kommer + pojkvän, med Filips kusin Jesper. Hoppas de, de hade vart roligt!

Medans han sover så har jag o Linus passat på o äta lunch innan han åkte till jobbet, nu när han åkte så dammsög jag och moppade golverna. (till vilken nytta då de kommer massa folk, + barn. De kommer bli smutsigt igen) Äsch, så de är!

Nu sitter jag bara här o bullar mig, fördriver tiden antar jag?











1: Filip leker hemma hos Josefin & Maja. Sådär lyckades han göra själv med täcket!

2: Två övertrötta små barn!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar