V Nathalie: Jag är helt slut.

26 november 2010

Jag är helt slut.

Usch, de har inte varit en rolig natt kan jag säga! först så sov han ju inte från kl 13.30 igår. Han somnade på kvällen. Sen sov han ett tag! Vaknade, somnade om en liten stund, så höll han på hela natten. Kröp runt i sängen o sånt. Hemskt om han skulle trilla ur. Runt halv tre tröttnade jag och gick upp med honom så Linus kunde sova eftersom han skulle upp kl 4. och runt kl 4 så somnade han igen, i sin vagn?! :O .. Sov väl till 6-7. O då gick vi upp.. Ingen aning varför han inte vill sova! Men de ändrar väl sig, de har ju bara varit nu i natt än så länge..

Nu är han jättetrött o jag försöker lägga honom, men han ska INTE sova.. "/

Aja, jag ska iallafall slänga i en maskin tvätt, sen ser vi vad dagen bjuder på, jag ska UT idag iallafall..



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar