V Nathalie: Karla ledigt!

20 november 2010

Karla ledigt!

Imorse när vi bestämde oss för o vakna så tog de en stund, sen åkte jag & lilleman med Linus till hans jobb, han va tvungen o jobba en stund idag, på vägen plockade vi upp Jessica som fick hålla mig o Filip sällskap eftersom hennes Karl också jobbade!

Vi bestämde oss för o käka god middag oså, linus kom hem med ett par vänner, dom skulle vidare ut, fest i hyssna! De förtjänar min Karl då han inte drack dom typ 3 senaste månaderna innan Filip föddes, o han har då inte druckit mer än 2 ggr sen Filip föddes heller för den delen, så jag tycke han med gott samvete förtjänar en kväll med grabbarna! Får se när han dyker upp här hemma :)

Just nu sitter jag o Jessica o gap skrattar åt Filip, jag ska lägga honom nu tänkte jag, han är väldigt övertrött!

Dags för honom o hoppa i pyjamasen o sedan krama kudden, med undantag lägger han sig såhär sent idag, 18;30 bruka han sova nu för tiden .. Men lördag kväll ska spenderas med dom bästa, inte sant?

Jessica påstår att Filip bajsat, nu måste jag rusa! ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar