V Nathalie: En snabb vända, sen hem igen!

17 november 2010

En snabb vända, sen hem igen!

Idag bestämde sig Filip för en sovmorgon. Han vaknade strax efter åtta. Men vi gick upp vid halv nio kanske?!

Efter en massa bus o lek, så ringer svärmor o ber mig klä på både mig och Filip fort. "Okej? Jag sitter här i typ mysbyxor o t-shirt, Filip har pyjamas" , men de löste sig. Vi fick på oss kläder, i med honom i bilstolen och sen kom svärmor. Hon ville ha med oss till Kinna. Mest som sällskap. Hon skulle möta upp sin "tupperware- tant" (stavning?)för hon skulle få massa saker som folk beställt, in en vända på apoteket o sen barnkammarn, där jag kollade på en ny bilbarnstol till lilleman. Jag har bestämt mig. Dock så kostade den en del. 3500:- .. Sjukt!

Nu är vi hemma igen, tänkte jag skulle ge plutten liten lunch, sen somnar han nog igen!

Vad skönt, här är vi feberfria nu. Va de igår också iofs. Underbart! Förkylningen är också på g o ge med sig!

Får ta honom nu.









Älskar o hoppa!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar