V Nathalie: Redig tjej vid namn Nathalie

16 november 2010

Redig tjej vid namn Nathalie

Nu har jag äntligen tagit mig i kragen och lagt över bilderna från min iphone. De va första gången jag gjorde de och som jag nämnde sist inte samma sak som o lägga n bilder från en vanlig mobil. Men de gick bra! Och jag är nöjd. Jag trodde jag hade mer bilder än vad jag hade. Men lite färska kort kommer komma upp. Hela bilmappen bestog av bilder på Filip, även några på Filip och Maja :) .. Skitsött.
Ja, ni får se själva.

Nu sover lillemannen .. Jag vet inte riktigt vad jag ska göra. Jag ville ta mig en promenad i detta underbara väder, men jag vill inte ta ut Filip när hans näsa rinner som bara den, känns inte snällt o ta ut honom när den rinner så mycket och de är kallt ute. Man vet ju själv hur de är. Nä, så istället får vi hålla oss inne i värmen som flödar från den underbart sköna Kaminen. O leka här istället.

För övrigt är de inte långt kvar innan vi åker till Fjällen. Underbart o komma bort ett tag. Men jag kommer säkert få lite små panik dagarna innan då jag älskar o va hemma o helst inte allt för långt hemifrån, så länge! :P men de ska nog gå bra! :)
















Ni får ett litet smakprov på bilderna.
Tex vilken min han börjat göra, att man ska sitta bak å fram i gåstolen
o när man ligger ute o leker på sensommarn :)

1 kommentar:

  1. Hehhehe Nattta de är ju inte länge vi ska vara borta.. skönt med semester ju :)

    SvaraRadera