V Nathalie: Äntligen lite riktig snö

22 november 2010

Äntligen lite riktig snö

Ja, äntligen kommer de lite riktig snö, och mycket, inte bara massa småsnö och de snöar sådär lite. Nu får gärna julen komma. Längtar så mycket.

Jag har redan satt upp mina julgardiner. Tänkte jag skulle ställa fram mina stakar nu snart också. De är ju för tusan 1:e advent snart :)

Idag blir de en tur till kinna. Även tandläkarn. Jag ska laga. O jag är livrädd. usch usch. Jag hatar tandläkarn. När jag väntade Filip blev mina tänder sämre. Gillar de inte! Jag va hos tandläkarn när jag va i början av min graviditet, sen när han föddes. Man såg resutatet, och de sa dom även hos tandläkarn att min graviditet gjorde mina tänder sämre, jobbigt! :/

Nu ska jag göra oss i ordning, åker om 1 timme. Sätter på julmusiken igen :D

tjing

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar