V Nathalie: God kväll gott folk!

23 november 2010

God kväll gott folk!

För tillfället ligger jag under ett varmt täcke, kan ju inte påstå att de är kallt i huset då jag eldat i kaminen mesta del av dagen! underbart, är så nöjd med våran kamin o ångrar inte en sekund att vi satte in den då vi köpte huset..
Ligger för tillfället på linus "sida" av sängen då Filip har beslagtagit hela min.. Och eftersom Linus jobbar så spelar de ju ingen roll om jag ligger här!

Inget bra på tv går de heller för den delen, kollade på 112 på liv o död nyss. De slutade och 5;an visade "desperate" , kollar aldrig på de!

De snöar fortfarande- jag har idag eldat i kaminen (bara de ger en julkänsla) , gjort knäck, jag älskar knäck- när de väl finns föräter jag mig, kan inte sluta äta. Stenhårda
ska dom också vara ;) och jag fick dom precis som jag ville ha dom! Sen har jag även gjort lite småsaker under dagen! Jag är nöjd. Ont i huvudet har jag också. Jobbigt- mycket tankar som rullar runt..

Nu ska jag kolla på "desperate" o alla bitchar i de programet!

Oxox

1 kommentar:

  1. va:O de pogramet är ju Huuuur bra som heelst, haha har inte missat ett enda avsnitt :):)


    förresten XoXo är de :) Sötis!

    SvaraRadera