V Nathalie: Lite lugnare idag!

24 november 2010

Lite lugnare idag!

Idag äe vädret en aning lugnare ute. Känns skönt. Jag tycker om snö om de kommer mycket på en gång så de inte övergår till slask med en gång vilket de gör om
De bara kommer lite. Eller va tusan, jag vet inte vad jag tycker om snö egentligen ..

Nu försöker kg lägga lilleman, har lagt han i sin säng, ska se om han ger upp med lekandet av sina nallar till slut och somnar. De va så skönt för ett tag sen då man bara kunde lägga ber honom sp somnade han.. Men alla förändras, där av även små barn- eller hur?

Jag väntar på att min tvätt ska bli klar för upphängning. Sen får vi se vad dagen har att erbjuda. Dom har ännu inte plogat vägen.. Pust!

Jag hör att han ligger o pratar. Förmodlingen med sina nallar. Ska in o vända honom till rätta nu, han vänder sig till mage eller också ligger han tvärs över sängen med fötterna ut genom spjälen.. Inte alld bra! Så som sagt, ska vända honom och sätta igång speldosan, se om han somnar, denna gången ger jag mig inte då han är jättetrött .. "/

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar