V Nathalie: - VILL HA !!!!!

21 juli 2010

- VILL HA !!!!!

Jag vill ha en ny design på min blogg, men jag får inte till de och jag vet ingen som kan fixa de!
Emelie (Mamma till Nellie)- jag gillar din skarpt mycket. Kanske du kan fjäska för din kära vän? :) Hade vart jättesnällt :) Jag kunde nämligen inte kommentera hennes blogg, vet inte varför. :o Men du kan ju be henne skriva till mig kanske!? :)

Idag blir de ge-kås med familjen. Får se om vi hittar något roligt. Jag har bett Linus att vi ska gå där inne lugnt för en gång skull! Han är sån- han går in, hämtar de han ska ha, sen är han klar. Puh, man blir ju jättestressad, så idag får vi se hur de går :D
Skriver kanske mer sen !

2 kommentarer:

  1. Andreas är likadan tyvärr.. haha men sist när vi var på ikea var han i värlsta shoppingtaget :) AS KUL!

    SvaraRadera
  2. jag fick epi, men mest då för att jag skulle ha en chans att vila då mina värkar var så täta.. förlossningen startade ju med vattenavgång på månd morgon kl 02:40 och han kom ju inte förens onsdag 00:15 så när värkarna var som värst så cart jag helt kraftlös :( han låg ju så tokigt också! Du då?

    SvaraRadera