V Nathalie: - blir så aaaarg ..

22 juli 2010

- blir så aaaarg ..

Igår va vi som sagt på Ge-kås! Dom hade gjort om en himla massa, Linus ville inte kolla på kläder, han tycker inte om Ge-kås kläder längre .. Men vi kollade på kläder till Filip, han fick en pyjamas och en body. Dom hade inte alls mycket fint till pojkar. Men givetvis fanns de hur mkt som helst till flickor. Störande!
Vi gick runt där en stund. Jag hittade ett vitt linne med volang. Massa små volanger på framsidan, ett svart vanligt boxarlinne och ett par jeans leggins. Jag är nöjd! Sen gick vi mot kassorna.. Där tog vi lite godis och sånt, betalade och gick ut. Gick till netonnet och köpte lite saker ;) .. Sen gick vi till Ica och köpte lite mat till kvällen. Sen gick vi mot bilen och åkte hem. (tar typ bara 20 min, max 30) .. Väl hemma fixade jag maten, sen slängde vi oss framför en film..

Klockan blev 20.00 och de va dags att slänga sig framför TV.n nere istället för o kolla på lyxfällan, fy fan vilken sits folk sätter sig i. Usch! Nästan så man blir lite rädd faktiskt :o .. Parabolen krånglade på grund av de oväder vi fick in igår. Åska o ösregn. Jag trodde den skulle krångla hela kvällen. Klockan 21.00 va de ju nämligen dags för "livet på BB" .. De där, de gjorde mig förbannad igår .. Den kinesen som de inte gick så bra för, va hon helt dum i huvudet?! De enda hon gjorde va o gnälla, konstant.
Eller den tjejen som födde sitt första barn, som bara va öppen 2cm o skrek så hon hördes över hela förlossnings avdelningen! O så jäkla tyken hon va mot sin pojkvän. Va är de för fel på folk?
Någon mer än jag som såg de, och vad tyckte ni?
Jag säger som hennes mamma sa. "Du skämmer ut dig"
Någon mer som tycker de gjorde så ont o föda barn som den tjejen tyckte? Så man bara skrek rakt ut.
Jag gick hemma tills jag va öppen 5cm. O de va kontrollbart fortfarande. Jag skrek minsann inte av smärta. Sen när jag kom in. Öppnade jag mig 5 cm på 2 tim ungefär! Dom säger att de gör ondare o föda när de går fort! Jasså?

Men jag säger som min syster & pappa Säger - "Du är sjuk i huvudet, har du ingen smärtgräns människa?"

Nu ska jag lyfta min kropp från sängen, Filip sover fortfarande!

4 kommentarer:

  1. Hejsan! Tack så mycket, för att du gilla den. Men tyvärr jag är väldigt osäker hur det går till på blogspot. Inte använt mig av det alls. Jag gör enbart för blogg.se. Men tack för att du visade intresse :)

    SvaraRadera
  2. Jaså! jaha okej, ja det kanske det är :P Så du är fortfarande intresserad då? :) I så fall är det en hel design du vill ha eller bara header. Du vet om att det kostar? Läs all info här http://jeenlicious.blogg.se/bestalladesign/

    SvaraRadera
  3. Hej :) Svara gärna på mina frågor jag har ställt till er bloggläsare, som finns på min blogg :) Ni får också gärna ställa frågot till min frågestund och jag kommer att informera er när svaren är ute :)

    Mvh / Emelie

    SvaraRadera
  4. Ja vissa verkar tycka att det är lika bra o dö när man föder, men va? Så ont gör det ju inte.. man får tänka posetivt att det kommer något helt fantastiskt! :)

    Jag gick hemma tills jag var helt öppen, men då kan jag säga att jag hade ganska ont, men inte så att jag skrek. Haha, sjuk smärtgräns man har :p

    SvaraRadera