V Nathalie: - Pizza tajm

20 juli 2010

- Pizza tajm

Idag blir de fetmat. Linus kommer snart hem med pizza, de ska faktiskt bli väldigt gott. Jag är så dum, jag äter ingen riktig mat när jag är själv hemma. Eller ibland gör jag de. Men idag blir de iallafall pizza. Susanne ska ju som sagt komma också. Men när då?!
När vi har ätit tänkte vi åka o handla i Öxabäck, bara de nödvändigaste! Sen storhandlar jag på Fredag. Men nu är de eko i kylen, o kylen skriker efter påfyllning. Och vi har ingen lust o åka ner till Kinna idag för o storhandla heller. De får bli som de blir!

Filip sover jättegott nu, men va fasiken, han har fått för sig o sova med halv öppna ögon, läskigt! Så jag får gå dit o stänga dom. Lilla bebisen!! :)



Ett antal år sedan!






Också ett antal år sen.
Julafton 2007.
Snacka om att mycket har förändrats på 4 år.
O vad lycklig man kan bli. Jag kan inte bli mer lycklig än vad jag är nu!
Jag bara älskar mitt liv.

Vissa vänner försvinner efter att jag födde.
Men de bryr jag mig inte om. För dom kallar jag inte vänner.. Så är de bara! Finns såna som visar att dom vill vara kvar, o dom visar de också!
Me sen skaffar man sig nya vänner, med samma intressen. O såna som har barn :)

4 kommentarer:

  1. ja det är så svårt. Antagligen sa dom åt dig att sluta krysta då du skulle ha spruckit för mycket? Kroppen säger nåt, dvs att man MÅSTE krysta, medans BM säger icke c(: svårt det dära. Sjukt söt din lilla kille är. vara 11 dagar äldre än min Theo :)

    SvaraRadera
  2. Jaa =) hehe. Hon är 15 månader gammal =) allt väl?

    SvaraRadera
  3. haha va kul du är precis som mig, jag skulle tom nästan kunna föda barn en gång i veckan, det var så fantastiskt! Längtar inte efter själva graviditeten men som sagt förslossningen :)

    SvaraRadera