V Nathalie: - Tandvissing-ar

13 juli 2010

- Tandvissing-ar

Jag kan ju börja med att säga- Filip har nog börjat få en, eller två tänder i underkäken. Va sjutton kom dom ifrån på 3 månader? Men gud vad gulligt.

Lilleman sover nu igen. Och jag går här o grejar, gubben är på jobbet ! Fy sjutton, hela huset är som en bastu på dagarna/kvällarna. De är så jäkla jobbigt för de finns ju ingenstans man kan svalka sig, eller, våran bodega (inredd källare) är väldigt sval, där nere är de skönt! Så igår kväll kunde inte Linus somna för de va så varmt o sovrummet, så han tog med sig täcke o kudde ner till källaren o slängde sig på soffan, där sov han nog gott :) !

Jag läste en blogg innan, och jag blir så förbannat trött :O

Om man är ung mamma, då bloggar man om livet som ung mamma, vad man gör på dagarna, hur barnet utvecklas m.m ! Eller har jag fel?
Den här tjejen drar upp en massa skit om soc oså. Hur dom fått på i en lägenhet med övervak, o väntar nu sitt andra barn. Visst, jag kan tycka de är intressant o läsa om vad folk har vart med om- TILL MÅTTA! Vissa saker är faktiskt personliga, och folk vill inte ta del av det! De läsarna vill läsa är, om barnet, och om eran vardag! Jag läste inte speciellt mycket om barnet i sig i den bloggen. O ändå hade hon den "bloggar som ung mamma- om vår vardag" ..
Ibland känner jag att jag också vill skriva av mig om vad jag har vart med om. Men jag blandar inte de med orden om min son, min familj & våran vardag! Jag tycker att de skär sig lite- Faktiskt!
Nu ska jag sluta gnälla o fortsätta plocka här. Sen ska dammsugarn o moppen fram- tvättmaskinen är redan mata o förmodligen snart mätt också!

Imorgon ska jag träffa Johanna m. Emil & Josefin m. Maja !! Ska bli kul o träffa Johanna faktiskt, har ju aldrig riktigt umgåtts med henne så. O ska bli superkul o träffa JOSEFIN ! :) Någon mer som vill hänga på? Här hos oss igen ! ;)





Josefin & Filip :)









Min älskling <3

1 kommentar:

  1. Dom finns på nästan alla stora barn affärer som babyprossen, nids4 kids mm :)
    Babyproffsen på backa.
    Den ovala betalade inte vi, utan fick den av kevs farfar. Men dom ligger runt 1800-2000:- + madrass
    Troll mini sängen kostar 1400:- + madrass runt 200-400:-

    Ja jag älskar dom sängarna :)

    SvaraRadera