V Nathalie: - helgen

12 juli 2010

- helgen

Har inte blivit något bloggande på ett tag, jag vill inte sitta vid datan i detta underbara väder.
Helgen har bestått av 35 grader varmt, o lite bad. Filip fick doppa fötterna o rumpan i sjön, de tyckte han va jätteskönt, men sanden på botten va lite läskig :P

I Fredags fick han sina första sprutor, en smärtfri o en ikke smärtfri. Han blev jätteledsen av den andra, men de gick över väldigt fort.
På kvällen blev han lite gnällig, och trött. Han somnade väldigt bra på kvällen också. Våran lilla prins. Gud vad han växer. 6.8 kg och 61 cm. <3

De går fort, så jäkla fort. Jag har haft libero 2:or. Men jag köpte ett paket med Libero 3:or (tyckte de va onödigt o köpa ett så stort paket 2:or till om han skulle växa ut dom innan dom tog slut) Men 3:orna va lite stora, men han får helt enkelt växa lite till så kan han nog ha dom snart ! :)

Nu ligger lilleman och sover, jag sitter här i de fina vädret, planerar lite med Josefin när vi ska ses igen, vi saknar nämligen varandra :) O vi saknar varandras barn... haha! De blir nog en träff i veckan, kanske att Johanna o Emil ska vara med o träffas då, de ska bli superkul! :)

Linus är påväg hem från Kalle & Ankan, vi ska nog ta oss en tur o åka o bada minsann, man smälter ju bort i denna värmen. Åh gud vilken oändligt åskoväder de kom in igår, de tycker jag inte om. Men va klart, luften behövs rensas lite också!

Måste även lägga lilleman i vagnen o gå bort till Per, Therese & Osianne, dom kom hit med kaka & Vaniljsås igår, så jag tänkte jag skulle lämna tillbaka deras form. Gud vilken god kaka. Yammi !

Jag måste ringa till prästen också, så vi får fixat med dopet. Lika bra o göra de så är de gjort, o då har man ett datum då Prinsen ska döpas - FILIP NOEL PERSSON, de, de är våran lilla prins de ! :)

Nu ska jag kila o mata tvättmaskinen, sen ska jag klä på mig vettigt så vi kan gå när Linus kommer, han är nämligen påväg.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar