V Nathalie: - dagen

7 juli 2010

- dagen

Idag har jag & Filip haft lite besök. Först kom Susanna (en kompis jag umgicks med för fleeeeera år sedan, vi va verkligen jättebra kompisar innan) Men så hände de en liten grej o vi förblev typ ovänner. Men iallafall. Hon var här idag, o de kan jag säga, att de var verkligen jättekul. Efter en stund kom Jessica & Susanne, o då livades allting upp ännu mer, o humöret va på topp på oss allihopa.

Filip pratade med oss för de mesta, men han sov en stund mitt i allt också. Mysonge!
Sen vaknade han. Efter ett tag så begav sig tjejerna hemåt. O jag tog Lilleman till badet, han bara älskar de, underbara Pojk! Efter de blev de pyjamas på, mat, sen sov han som en stock, o han gör de fortfarande! Så om en stund tänkte jag lägga mig hos honom o kolla på TV tills den stora älsklingen kommer hem!

Men först vill jag veta hur de blir med mammaträffen imorgon. Vi skulle ju träffas allihop i Kinna o ta en fika. Men de verkar som att vissa inte kan komma den tiden som är sagd, men vi får se hur vi gör! Vad spelar de för roll vilken tid egentligen?! Bara vi ses .. O de ska bli så superkul verkligen!

Jag bjöd med en tjej som bott i lerum men som har flyttat till Kinnahult, hon har en dotter. Tyckte de kunde vara lite roligt för henne som är nyinflyttad o träffa lite folk. Hon skulle se om hon kunde komma, för hon skulle iväg under dagen nämligen!

Men Buuuuh, fick precis ett sms av madde, hon hoppar över träffen imorgon. Hon kunde inte så sent för hon ska ha prästen på besök för planering av dopet. Tråkigt ! :/

Vi får se hur vi ör imorgon helt enkelt !

Sov gott!

3 kommentarer:

  1. roligt när man kan glömma det som vart och fortsätta som vänner :).
    Ja, jag hade verkligen sett fram emot träffen. Men jag hoppas det blir snart igen :)..
    Ha det så kul utan mig!! :) Fika för mig också :P

    SvaraRadera
  2. Ah attans, det var tråkigt! :/ Men nästa vecka kanske :)

    SvaraRadera
  3. Blev det ingen träff för er ?
    Ja det var jättemysigt att träffas så igen, på riktigt :) hehe
    Så tajta som vi var innan.. vi tillbringade ju typ varje minut med varandra, så nära tror jag säkert att vi kan bli igen.. så kul när våra karlar är bra vänner med :)
    Kram på dig.

    SvaraRadera