V Nathalie: - Lilla vän!

6 juli 2010

- Lilla vän!

Idag vaknade jag utav att Linus & Filip låg o busade i sängen, dom var nog lika morgonpigga bägge 2! :) Men jag tycke de är så underbart o vakna av att Filip skrattar, ja! För de gör han faktiskt. Han klämmer ut ett litet skratt!

Efter en stund gick vi upp allihop. Åt frukost, torr blöja oså. Sen blev klockan helt plötsligt såpass att Linus skulle åka till jobbet. Usch! Tråkigt .. Filip hade redan sovit en stund. Jag La mig bredvid honom. Sen vaknade han för o äta. Sen somnade han, sen åt han igen o somnade, o sen dess har han sovit.. Med andra ord har han sovit hela dagen. Mår han bra min lille prins?!
De kanske bara tog på krafterna o träffa så mysiga tjejer igår.. Men de va nog roligt & träffa Jamie också!

Idag känner jag att jag inte riktigt har vaknat.. O Jag har en molande huvudvärk som bara irriterar mig.

Jag gjorde en pastasallad innan, de va himla gott faktiskt..

Tjejer, de ska bli roligt o träffa er på Torsdag igen, jag tyckte de va så himla mysigt .. Så på torsdag ses vi.. Thihi!!
Vi & Alla små barnen..

Nu är de inte långt kvar innan Filip ska få vaccination. På Fredag .. De ska bli spännande o se vad han har växt min lille knodd.
För alla bebisar såg så stora ut om man jämför med Maja & Jamie. Men dom är ju inte så himla gamla heller för den delen! :P

Jag tror minsann att jag ska försöka få något gjort här. Vänta på att Filip vaknar så jag kan duscha, vill inte lämna honom ensam på övervåningen medans jag är nere o duschar, åh nej!



1 kommentar: