V Nathalie: - leka

13 juli 2010

- leka

Idag har Filip haft sin(a) kompisar här. Stina va här, henne har han ju träffat förut. O han verkar iallafall gilla henne. Idag hade Stina med sin Kusin & sin moster, Theo & Eva. De tyckte nog Filip va roligt. Han skrattade såå åt dom allihop. Dom alla 3 va såna charmtroll! :) O Jag givetvis hade det mycket trevligt med dom andra mammorna. Vi fikade lite med mini kladdkakor som Madde hade med sig, Gud vad gott! Dom stannade en bra stund, o de tycker vi om! Vi hade så mycket o prata om, allt o inget egentligen, men vadå? Lika trevligt är väl de.
Åh, ni skulle ha sett Theo, vilken goding. Han va så himla söt. Vilka goa armar o ben. Thihi.. Såna man bara vill klämma på!

Vi kom fram till (ihop) (eftersom jag är så seg) att en 6 månaders fotografering va gratis om man bokade en 1 års fotografering. De ska vi satsa på! Oså kom vi även fram till att 40 bilder va gratis. Va de inte så, Eva & Madde? Eller fattade jag fel ändå även fast ni förklarade så tydligt? :P (Som sagt, SEG)

Snart kommer Linus hem. Vi ska käka lite mat, usch. Är inte de minsta sugen på mat. Men man måste ju ha näring. Så både jag & Filip mår bra! För de har vi också kommit fram till idag, att barn måste ha näring för o växa (precis som vi inte visste de innan) haha!
Då kollade jag på våra barn o tänkte " japp! Alla 3 får bra med näring, jo tänka sig, för de ser man på dom!" haha. Såna små knubbisar. Mums.
Nu sover Filip så gott, lille prinsen. Så söt !

Just de, igår smakade han på vattenmelon, på själva saften, de va gott! :)

Nu ska jag börja med maten innan Linus kommer!

2 kommentarer:

  1. Nej det stämmer du :). 40 bilder gratis. vid samma tillfälle :P.. och 20% rabatt hittade vi ju också.. Jodå, näring får de tillräckligt. haha.. Gosungar! :)

    SvaraRadera
  2. Keven smakade också på vattenmelon häromdagen och han fick kräkningar, haha . Inget han uppskattade :p

    SvaraRadera