V Nathalie: - dop

16 juli 2010

- dop

De där med dop är inte de lättaste, nu när jag äntligen har fått tummen ur o ringa prästen så ringer jag givetvis för sent & han har gått hem, så jag ringde faktiskt hans mobil, men han hade inte tiderna i huvudet, så han ska ringa mig på Tisdag. Gud vad drygt, men jag har ett datum i huvudet som vi vill ha de på iallafall, så vi får se om vi kan ha de då! Ska bli riktigt roligt o döpa lille prinsen faktiskt.
Men sen är de ju en del som ska fixas också. Mat, dricka, fika o såna där saker, kul men de kan bli stressigt, oså känns de säkert som man har glömt en massa när man väl står där! Tur att de inte är för kungen man ska ha fest ;)
Men nu, redan innan vi har fått ett datum så längtar jag så in i norden. Tycker de ska bli riktigt mysigt faktiskt.
Våra underbaraste vänner Rikard & Isabell ska vara Filips gudföräldrar, de är dom vi litar på mest av alla vi umgås med, vi är som en familj allihop. Linus har känt dom sen han va 12 år gammal, så de känns rätt på något sätt (rim) :).
De är dom vi litar på mest av våra vänner ja, men sen har jag min syster som jag litar på mest, om jag ska vara sån. Men jag & Linus bestämde att - Familjen har redan en plats i Filips liv, dom är morbror, moster, faster, farbror, farmor, farfar, mormor, morfar o ja ni vet. Därför ville vi inte välja någon av dom, varför ska dom ha dubbelroll?! Neh, vi valde kompisar ist :)
Vi har inte riktigt bestämt om vi ska ha "kalaset" här hemma eller om vi ska ha de i församlingshemmet, är de fint väder är de ju underbart o sitta här ute på trädgården, men om de inte är fint väder är de absolut inte underbart, då är de skönt o ha församlingshemmet! Vi får se..

Lilleman ligger här bredvid mig i sängen, han är för söt den lilla prinsen. Jag kan inte förklara hur mycket jag älskar honom, vad skulle jag göra utan honom?! Puh, låt mig slippa tänka på det! Han är mitt liv iallafall!

Blev lite irriterad på Trafikskolan igår, dom ringde ju aldrig tillbaka. De gör mig sur, vill ha mitt körkort NU NU NU NU!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar