V Nathalie: - Dumma Mig!

19 juli 2010

- Dumma Mig!

Ja, dumma mig, dåligt med bloggande nu i helgen. Men jag har inte haft någon direkt lust att sitta vid datan! Vi har bara haft en lugn helg hemma. De va underbart skönt! Vädret har ju vart sådär nu i några dagar! Jag vill ha värme, men en måttlig värme. Kanske inte sådär 37 grader igen!
Filip ligger nu här i våran säng och "pratar" och sparkar. Sötnos!

Men som sagt, helgen har varit väldigt lugn.
De va väl igår som jag och Filip inte va hemma, då va vi med Bella, Oliwer & Lisa på Ikea. Jag köpte ingenting. och lika bra kändes det! Jag va ju där för inte så längesen, då när jag kom hem med min bagge lampa som jag skrev! ;)
Bella skulle ha hyllor till sin "walk in claset" bara de att när vi kom ut med dom till bilen så fick vi inte in dom. haha ! Smart av oss..

Filip ligger här och vänder sig från mage till rygg. Duktigt pojk! :) O han skrattar varje gång han hamnar på rygg. haha!

I veckan hade vi tänkt bege oss till Ullared. Behöver lite småsaker, men åker egentligen bara dit för skoj skull! Får se om man hittar lite skit.

Jag kanske skulle passa Oliwer & Lisa denna veckan också! Men de återstår och se.
Tycker jag är väldigt dålig på att ladda upp bilder, de ska jag bätra mig på!

Förresten, jag & Filip har bokat upp Josefin & Maja på Lördag, för Linus ska jobba .. Så de blir inte till o hitta på ngt den helgen heller. Men vi åker iallafall till Josefin, myser med kottarna & lagar god middag.. Yammi .. Och jag längtar! Jag tror minsann att Maja kommer bli Filips flickvän. haha ! :D

Nu ska jag ge lilleman mat & sen somnar han nog, då ska jag ta tag i hemmet :) (Vad de nu finns o göra?!)


Bilden är tagen för ett tag sen. Han stenslocknade i min famn :)

1 kommentar: