V Nathalie: - Cholkladbollar + dubbel sats

15 juli 2010

- Cholkladbollar + dubbel sats

Här har de rullats chokladbollar för fulla muggar, nästan rullat så mycket så jag har hål i händerna.. haha! Jag har fått nojja på chokladbollar. Jag har bakat de 2 ggr denna veckan, o så himla gott är de inte, egentligen!!
Filip satt i sin babysiter bredvid mig o va också delaktig i baket. Precis när dom sista bollarna skulle göras så tröttnade han. O jag hade redan tröttnat, för längesen:P
Jag gjorde dom sista bollarna o sen la jag honom i sängen o gav honom mat, nu sten sover han! Han blev trött av o baka. Gullunge.

Jag har iallafall bestämt mig för o ta mitt jävla körkort nu. Så jag ringde till trafikskolan innan, men dom va upptagna o skulle ringa upp, men de gjorde dom ikke. O nu har dom semester v 29-30. SÅ får vänta ytterligare! Hoppas bara dom har mycket tider :)

Nu kommer snart L hem som har hjälpt sin kompis o dra ner sin husvagn till Varberg där dom ska tillbringa helgen då de är W&W .. Jag & Linus brukar också vara på de. Men vi åker inte ner i år, ser inte så bra ut o ha med Filip bland avgaser, bilar, fulla människor o slagsmål! Nej, de ska han klara sig undan minsann! Ni kanske tycker jag är barnslig, men jag vill inte utsätta Filip för sånt.
När Linus kommer ska vi ta vårat fat med massa chokladbollar & slänga oss i soffan! :) muums ..




Filip i magen. Tror den är tagen i December. O Sen small de bara till o jag hade en mage som hette duga. Kunde inte ens ta på mig skorna själv nästan. Gick upp allt som allt 20kg på BARA magen!






Filip utanför magen! :)

2 kommentarer:

  1. Jamen precis!

    Nej tyvär känner jag ingen bloggdesigner. Jag vann min design hos en annan bloggare :/.

    //kram, Mia

    SvaraRadera
  2. Mm, precis mycket bättre utan vissa!

    Förresten, jag ska börja med mitt körkort också. Ska bara ta syntest sedan är de bara o börja köra och skriva in sig på trafikskolan oså :) Vore kul om vi började samtidigt om vi bägge ändå ska ta det :)

    SvaraRadera