V Nathalie: - 2 Juli

2 juli 2010

- 2 Juli

Idag är de den 2 juli som ni alla säkert vet om.
Solen steker där ute, o jag bara älskar de. Älskar värmen. O jag älskar sommaren. Jag skulle vilja ha sommar 365 dagar om året. De hade jag inte haft något emot överhuvudtaget.. Men vad spelar de för roll vad jag vill?! Om jag vill ha de, får jag de då? Nej!
För här ska vi ha en tråkig o eländig vinter, Puuuh..

Läste på FB innan att Filips kusin idag blir 1.5 år, GRATTIS älskade Jesper. Men usch vad tiden har gått fort med den lille knodden.. O jag lovar er, han är bara för söt o charmig den där lille pojken !!

Filip har somnat igen. Jag har vart vaken sen kl 7. Inte mig emot. Men snart måste jag packa ner lilleman i bilbarnstolen o bege oss mot Skene för o handla lite mat! Men han kommer inte vakna utav att jag sätter honom i stolen, sover han så sover han! :)

När Linus kommer hem från Jobbet blir de en sväng ner till Varberg, o de gillar vi!
Linus åkte för bara en liten stund sen, han skulle bara fixa något på maskinen sen kommer han hem igen, o de gillar vi ännu mer !! :)

Gud vad dom håller på här inne på grusvägen, jag tror de är 3 grävmaskiner.. I Onsdags va de lite jobbigt o komma fram till vårat hus, för dom grävde mitt i vägen, så man fick ställa bilen nere vid brevlådorna oså fick man ta sig en promenad hit upp ! :) (Om man skulle hit exakt just när dom grävde av vägen) .. Dom håller på o gräva nere telefonkabeln.. De sägs att de ska bli bättre av de, men vad vet vi?!

Nehe.. Nu ska jag fixa de sista innan vi ska åka..
Ha en underbar dag i värmen allihop!

Jag menar inte dig, dig, eller dig.. Jag menar DIG.

De finns en person (förutom Linus) Som alltid finns där för mig, stöttar mig, tröstar mig, o glädjer mig något så in i norden. Varje dag! Denna personen hade jag velat träffa allt oftare, men vi bor på varsinn sida av Mark typ .. O hade jag kunnat så hade jag vart hos dig mer, de vet du! Jag hade kunna spendera hela dagar med dig, man tröttnar aldrig på dig. Oså är du alltid så glad, du står för vad du tycker & du är dig själv. Vi kan prata i flera timmar om dagen i telefon, och vi Pratar om allt.. Jag finns alltid här för dig också.. Jag Älskar diiiig min underbara syster, Jessica By!

Och visst, jag saknar mina andra systrar & bröder något fruktansvärt också, o jag vet att ni har de bra, dom flesta av er iallafall .. Michaela vill alla väl! De vet jag, men vissa personer ditt liv måste stå på egna ben. Jag älskar dig!
Fredric mår toppen. o de är jag oerhört tacksam över! Tack Jessica..
Jag hoppas att Mathias har de bra.
O Iza har sin lilla familj i värmland.
Vi är utspridda lite överallt, men vi är ändå syskon, o jag saknar er.. Massvis!
Ni kanske har märkt att jag aldrig skriver någonting om min mamma. De eror på att jag inte vill ha med min mamma & göra .. Av personliga skäl, absolut inte misshandel, alkoholist eller något sånt. Utan lite andra problem. Jag har de bra med min lilla familj, mina helt otroliga syskon o min älskade pappa! <3
Va bara tvungen o få skriva av mig de..

Take care !

2 kommentarer:

  1. Ja vad skulle man göra utan familjen. Tråkigt att du och din mamma inte har någon kontakt, men du och angelica verkar ju ha en fin relation, det måste ju kännas bra :)

    SvaraRadera
  2. Du..du bor i marks kommun förstår jag nu...känner du folk där med samma efternamn som jag?(Kolla mailen så ser du mitt efternamn, så slipper jag skriva ut det här)
    ..vill med ha en fin relation med mina systrar, du vet ju hur det är för mig med det...:(

    Maria

    SvaraRadera