V Nathalie: - Träff!

1 juli 2010

- Träff!

På måndag blir de förmodlingen en lite babis/barn/mammaträff här hos mig & Filip ..
Josefin & Maja, Madde & Stina, Oså kanske Mickis, Ebba & Wilma..
Kan de bli mycket trevligare?
Ska bli skitkul o träffa er tjejer .. Verkligen! Vi o våra små Guldklimpar.

Filip är dock den enda killen, omringad av tjejer, men han är kanske som sin far och alla andra killar, har ingenting emot de!:P
Men hans största beundrare för tillfället, de är hans älskade mamma :D
Tänk, för de vet jag! ;)

2 kommentarer:

  1. nej, du är inte ute och cyklar. Det flesta säger samma sak :) fast själv tycker jag han är väldigt lik mattias. just nu i alla fall. han är en riktig kameleont! :)

    SvaraRadera
  2. Ja det tycker jag allt att du ska göra! :).
    Jag vill ju höra något från er bloggläsare!!

    Kram, Mia

    SvaraRadera