V Nathalie: - Fix & don

3 juli 2010

- Fix & don

Idag va hela familjen uppe med tuppen, de va underbart skönt. Vi vaknade nog kvart i sju, men gick upp vid halv åtta tror jag!
Linus skulle iväg och fixa bilen, jag & Filip är hemma. Filips somnade precis igen. O jag ska nog unna mig glass & jordgubbar. Yammi !!
Sen ska jag hänga tvätt, lägga i en ny maskin tvätt, sen tror jag att de blir o slänga sig i solstolen där ute. (jag vågar inte ligga på en filt på gräset IFALL de skulle komma en orm :S )
Hade vart underbart skönt & bara ligga i solen o steka idag. Men jag hade hellre legat vid havet. Underbart!

Jag har ännu inte kommit på hur jag vill ha Filips rum, så jag avvaktar ännu mer.

Förresten, Från början skulle vi vara 3 mammor + barn på måndag. Men nu har vi blivit en aning fler, o jag bara gillar det! Gud va mysigt det ska bli.

Josefin + Maja
Leijne + Stina
Jennifer + Jamie
Gabriella + Mika
Michaela + Ebba & Wilma
Jag & Filip


Man kanske skulle fråga Linda + Keven o bebis i magen såklart.. Dumt av mig o glömt de. Men jag frågar henne, så får vi se vad hon tycker & om hon kan ta sig ut hit till urskogen ;)
Jag hoppas verkligen vädret håller i sig så man kan sitta på en filt på gräset, jag gillar inte o vara inomhus på sommaren !
Igår va den lilla familjen i Varberg.. De va skönt!

Nehe, tror att tvättmaskinen har brummat färdigt, så nu ska den väl förflyttas ut till torkvindan ! :)

1 kommentar:

  1. Det var roligt att du frågade :) Nästa gång kommer vi! :)

    Hade ni trevligt? :)

    SvaraRadera