V Nathalie: - 1 Juli

1 juli 2010

- 1 Juli

Jaha, idag är det redan den 1:e Juli.. O vart har tiden tagit vägen då? Snart är ju sommaren över igen, o ännu en kall o eländig vinter kommer. Och Filip, han blir ju inte mindre ju längre tiden går, Puuuh va fort de har fått med honom! Tänk, han har inte ens funnits med oss i 3 månader, men de känns som om man alltid har haft honom, underligt !
Men jag kan erkänna en lite sak, att jag saknar min tjocka mage, den mage som han låg o bökade i. Magen som lika väl kunde vara 4 kantig som rund, för när han låg helt galet där inne så va den näsan 4 kantig.. Man saknar även smärtan som man kunde ha ibland (inte ofta).
Men jag hade tur, jag slapp undan vätskan i kroppen. Tack & lov för detta!
Men istället, 100410 17:52 fick jag en 3230g till sina 50cm stor guldklimp på min mage. Hans navelsträng va så kort så jag fick inte upp honom på bröstet innan dom klippte den, så han fick ligga mellan mina ben på magen dom sekunderna. Gud vilken känsla, jag längtar redan tills de är dags igen! :)

Snart ska Filip till Bvc o vaccinera sig. Den 9:onde är det dags. Och jag ser inte fram emot detta :/ .. Men de är bara o göra det. De kommer nog gå så bra så..

Idag får vi se vad dagen har att erbjuda.
Vad ska ni göra?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar