V Nathalie: - Hemma igen

30 juni 2010

- Hemma igen

Nu är vi äntligen hemma från Ikea igen.. Vilket är otroligt skönt!
Filip va jätteduktig hela tiden vi var iväg.
Först åkte vi till Ikea där jag hittade en lampa till Filips rum. (inte den lampan jag var ute efter). Jag ville haft den blåa stjärnan. Men den fanns bara i pyttelien, så de hade inte sett bra ut o sätta den på väggen.. Så de fick bli en grön bagge.. Haha !
Sen köpte jag lite ljus oså. Tycker inte alls att dom hade mycket till barn, verkligen ingenting jag fastnade för.

När vi kändes oss klara tog vi en bit mat. Jag åt en cesarsallad (stavning).. Mums!
Sen efter de va jag bara tvungen o trycka i mig en äpplekaka med vaniljsås .. Yammmii..
Sen gav vi oss ner mot kassorna, sen mot Hisingen där Linus farmor skulle till sjukhuset, hon skulle röntgas. Jag & svärmor gick runt på torget där sålänge, fanns ju verkligen inte mycket dom hade o erbjuda, o vi orkade inte gå ner till backaplan..

Svärmor råkade tjuva en almondytårta under dagens händelser, haha! Den kan man njuta av ikv..

Nu har Filip fått mat, o jag sitter här o varvar ner. Linus spelar data.. Puuuh, han har fått ett nytt spel.







Denna ville jag haft







Men de fick bli denna

5 kommentarer:

  1. En sån baggelampa har Stina. Det blir jättefint sken av den, tycker jag. Jättebehagligt att vara i.. :)

    SvaraRadera
  2. Tack för ditt stöd....Kram

    SvaraRadera
  3. mmm.. tror du inte Andreas har beställt ett sådant spel med ? Åh! :@
    hahaha

    SvaraRadera
  4. Susanna: Hahah ! Har han gjort det? Då kommer inte ni få mycket tid tillsammans .. Haha ! Men de är tydligen ganska kul säger Linus .. Synd att du inte va med här igår :/

    SvaraRadera