V Nathalie: - God morgon

30 juni 2010

- God morgon

Nu är klockan 07.08 (min klocka på bloggen stämmer inte alls, o jag får inte ordning på den).
Gud vilket oväder det blev igår kväll, de åskade o small, o regnet bara öste ner. Lika glad va Filip för de, han sov så himla gott ändå.
Han vaknade nu klockan halv sju, och då trodde jag bara att han ville äta som vanligt. Men icke, idag va han morgonpigg. De gör inte mig någonting, jag hade ändå tänkt & gå upp tidigt för idag bär det av till IKEA. Vi åker härifrån kl 9. Så de är ganska lagom o vara uppe nu.
Så Filip har fått en ny blöja, oså tog jag på honom kläder ifall han nu skulle somna när han fått mat, eller han kommer somna nu när han får mat!

Just de, jag va ju o klippte mig i måndags. Mitt hår va inte slitet, o de känns ju skönt! Jag har inte klippt mig på hela tiden jag väntade Filip. O jag skötte mitt hår bra innan de. Dumma mig! Men de va en himla tur att det inte va slitet då. Men jag klippte de kort, o de känns otroligt skönt .. De är första gången jag har klippt såhär kort, men de va väldigt skönt!

Filip ligger o leker i sitt gym, herregud va han har legat o pratat i sängen en stund, underbara pojk!
Jag började använda min bärbara dator igår igen, den har stått ett tag, men nu är den i bruk igen :)

Jag kan kanske erkänna att jag känner mig lite halvtrött ;) Haha !
Men de går nog över snart är man har vaknat till liv!! Puuh.







Bjuder på en midsommarbild :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar