V Nathalie: - underbara Dag

29 juni 2010

- underbara Dag

vilken helt underbar dag de har varit.
De har ju varit kanonvarmt, Filip har sovit mesta del av dagen, stackarn tycker de är lite jobbigt med värmen. Så han har fått ligga inne i våran säng under våran takfläkt, de tyckte han va skönt! Själv låg jag ute i en solstol på Playa the Torestorp. haha !

Senare fick Filip ta sig ett bad, de tyckte han va skönt. Nu ligger han i våran säng o jag hör honom minsann prata lite, så jag tänkte att jag skulle slänga in ett snabbt inlägg!

Åskan har gått. Smart av mig och sitta här då, kanske inte så speciellt!
Kanske ska stänga av den o krypa ner bredvid Filip igen?!

Han fick prova o dricka vatten idag när de va så varmt, men de va ingen höjdare.
Nej, nu kryper jag ner bredvid lillprinsen igen.
Jag skriver imorgon bitti innan vi beger oss till IKEA !

sov så gott.

1 kommentar:

  1. Ja det var toppen att bli av med den. Men konstigt, haha. Jag har haft tandställning i över 2 år, så det kändes lite märkligt att se sig själ utan, och utan sneda tänder :P.

    Jag funderade också på vatten nu när det är så varmt ute. Men Kristina sa att det inte var nödvändigt om man ammar. De får vad de behöver då.

    SvaraRadera