V Nathalie: - Sol trots allt

1 juli 2010

- Sol trots allt

Japp, solen bestämde sig för att titta fram idag ändå trots den morgon vi hade med massa grått.. Fy vad tråkigt ! Men nu är jag nöjd när den gula där uppe äntligen har hittat fram!!

Jag ska ta mig i kragen, jag ska slänga i en maskin tvätt o hänga ut den. Sen vill jag så gärna hänga upp sakerna i Filips rum, men jag har beslutsångest! Jag kan inte bestämma mig angående möbleringen! Jobbigt, jag är så velig när de gäller sånt. För allt ska vara perfekt. Puuh!!
Så jag väntar lite innan jag hänger upp de så jag inte ångrar mig.

Kanske att Vi får besök av Madde & Stina senare. Men de får vi se hur de blir med den saken.. Först ska jag & Madde få gjort alla våra måsten ..

Och jag tänker börja nu....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar