V Nathalie: - Uttråkad

9 juni 2010

- Uttråkad

Ja, de kan man säga att jag är, nu somnade Filip för en stund sen, och jag hade tänkt att jag skulle städa lite. Vilket jag faktiskt tror att jag ska göra. Vad ska jag annars göra?
När Linus kommer ska vi åka iväg en sväng.. O kl 17 ska jag kolla på unga mödrar, de får man ju bara inte missa :P

Har även lagt in lite nya bilder från telefonen till datan på Filip. Sötnos!
Men guu, vart tar tiden vägen? 2 månader imorgon, herregud!
Just de, köpte en ny vagn i måndags. Va inte heeelt nöjd med den gamla. De blev en Emmaljunga.

Och idag förresten så klickade jag em lite nya kläder från systers affär .. (www.smavi.se) Hon har lite annorlunda kläder, men jag tog bara vanliga bodies typ, inga kläder som sticker ut direkt. Hon har mycket sött, men de faller mig inte riktigt i smaken. Men lite hittade jag minsann!

Weelll, ska väl ta tag i moppen då o köra ett race.















Nya vagnen
















Filip är glad hos pappa.


Nathalie

3 kommentarer:

  1. Systeryster Jessica9 juni 2010 kl. 22:23

    Gladfiiiiiis =) <3

    O Jag hoppas inte att de är ditt ben där Nathalie ;) O

    SvaraRadera
  2. hahaha.. Du menar de hårige? De är Linus haka ;)

    SvaraRadera
  3. Haha ;) De såg ut som ett ben.. haha

    SvaraRadera