V Nathalie: - Natten låååång

9 juni 2010

- Natten låååång

Inatt har Filip sovit en aning oroligt, undrar vad de kan bero på. Eftersom att han inte sov så bra igår under dagen heller!
Han har vaknat till & ifrån nästan hela natten. Han brukar bara vakna vid 3 ungefär o vill äta. Men inte inatt inte, han va vaken en bra stund innan Linus gick upp vid 4 tror jag. O han låg helt nöjd o sprattlade i sängen. Han blev nog väldigt glad av o se att någon mer än han va vaken :), men jag kan ju villigt erkänna att jag var väääldigt trött .. Efter ett tag somnade han om, men de dröjde inte länge innan han vaknade igen, o somnade givetvis om när mamma vaknade .. Sötnos! Jaja, nu ligger han iallafall o sover.

Jag är GLAAAAAD !!! Efter att ha legat 30 timmar på förlossningen, (om inte mer?) o öppnat sig 5 (tror jag de va) så är de äntligen över för dig. GRATTIS vännen !! Nu börjar de nya livet, o det är helt underbart. Jätteglad för eran skull, o du va verkligen jättestark.

Vad händer idag? En promenad hade inte varit fel, men hur kul är de i detta vädret? Inte så speciellt, o ännu tråkigare är det att de ska vara samma väder imorgon på studenten. Linus bror Anton tar studenten. De ska bli trevligt o åka ner o titta på när alla springer ut.

O man får alltid samma fråga "ångrar du dig nu när du ser att dom springer ut?" Ångrar mig? Vad ska jag ångra? Att jag har fått världens underbaraste son? inte klokt vilka frågor folk kommer med ibland. Nej, det ångrar jag verkligen inte. Men VAD gjorde man innan man fick barn, de kan inte ha varit mycket alltså, va tråkigt livet måste vart då "/ .. Hihi!

Nu ska jag ringa min kära syster Jessica o prata med henne en stund :) Kanske återkommer senare.

Nathalie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar