V Nathalie: - Sover

9 juni 2010

- Sover

Filip somnade precis, han har varit så trött hela dagen men har inte kunnat somna ordentligt. Nu hoppas jag på att han sover en stund iallafall.

Jag sitter här o pillar på bloggen men jag får inte riktigt i ordning på den :S
Vilket gör mig ganska så irriterad, så egentligen så ska jag bara skita i de o gå härifrån men jag är så enveten..

Linus kom hem med Hamburgare innan som vi grillade, de va mums. Jag hade inte alls någon lust eller ork till o laga mat idag. Så de fick bli något enkelt. Men nu sitter jag här o är bara så godissugen, jag väntar även på att min syster ska ringa o säga att ******* Har fött, stackarn har legat på förlossningen sen kl 14 igår ungefär, o de händer ingenting .. Tänker på dig iallafall :)

Jag tror bestämt att jag ska plinga iväg ett samtal till min kära gubbe o be honom köpa med ngt gott till ikväll.
Shit, hade nästan glömt, om 10 min börjar unga mödrar ! :)

Jag tycker de hade varit väldigt roligt o ha en mamma/bebisträff, med såna man känner, eller vill lära känna kanske?!
Vad tycker ni?

Nu ska jag kila, jag kanske återkommer senare!

Nathalie


1 kommentar:

  1. Tack hehe :) Jadå allt är kanon med oss. Själva? :) Din lille kille mår bra oså?
    Det med mammaträff vore himla roligt ja! :)

    Kram

    SvaraRadera