V Nathalie: - Återträff

8 juni 2010

- Återträff

Igår var det återträff med föräldrargruppen på MVC.
Tyckte jag var mycket trevligt. Linus kunde inte förlja med som planderat, men de gick ändå, en kille dök upp, annars va de bara tjejer. Tråkigt att inte alla kom. Men vi som va där hade iallafall trevligt.

Vilka små knyten. Jag tror bestämt att Filip va intressant, Saga satt o kollade på honom en del.
Lilla Stina vet jag inte riktigt vad hon tyckte, hon låg o sov så gott så. På ett väldigt gulligt sätt :)

Under den stunden vi va där, åt jag en sjuttons massa onyttigt. Hmm.. Filip fick ätit 2ggr också :)

När vi kom hem så fick Filip bada, vilket han bara älskar.. O då är de ju roligt o bada honom också :)
Gud, vart tar tiden vägen? Hans 2-månaders dag ska vi fira ihop med hans farbrors student på Torsdag ..

Jag blir liiite irriterad, jag ska ha en bild längst upp på bloggen på Filip, men det blir mega stor, o de spelar ingen roll hur jag beskär den, den blir inte mindre för de. Jaja, de får vi fixa ngn annan gång då :)

Lite bilder på dom små liven :)
























Första bilden från vänster:
Stina, Filip, Moa, Victor och Saga

Nedersta bilden
Stina & Filip.

TACK MADDE FÖR BILDERNA! :)

Nathalie

1 kommentar:

  1. Varse! vad söta våra små liv är :)
    Stina älskar också att bada. Så jag tror babysimmet blir toppen sen.
    Ja vart tar dagarna vägen. Förstår inte det.

    SvaraRadera