V Nathalie: - Irriterad

10 juni 2010

- Irriterad

Jag satt precis o kollade på unga Mödrar. O jag blev en aning irriterad kan jag erkänna. En tjej som har en son på 3år, har förlorat sin dotter (eller födde henne död) o har fått ett missfall, är gravid nu igen, o hennes pojkvän blir totalt vansinnig, för han vill inte ha något barn "just nu".
Men va F*N dom har väl varit två om o göra de, o om hon nu vill behålla de, då får väl han hjälpa till. Han använde väl lika lite skydd som hon gjorde? Iallafall .. Nu tänker han antagligen lämna henne med 3-åringen o bebis i magen! Kasst beteende ..

vad tycker ni? Tänker jag helt fel?

2 vuxna människor vet vad som kan hända om man inte skyddar sig när man har sex. då kan han ju inte bli sur på henne om hon nu väljer o behålla barnet?

Iofs är jag emot abort om man inte skyddar sig. Då är man nämligen inte rädd för o bli gravid o då har man ingen anledning till o ta bort de stackars lille livet heller..

Filip sover fortfarande. O jag har jätteont i min mage. Kanske ska lägga sig bredvid honom en liten stund? Njae, de är jag alldeles för rastlös för. Så¨jag hittar på något annat ist..

Nathalie

2 kommentarer:

  1. Såg det också nyss, helt sjukt :O Menar vad är det för jävla kille?! Herregud säger jag bara!

    Ja men precis, tur fler tycker som mig, hehe. Ah vet också vissa såna som har dom på dagis men är hemma?.. Hur kan man göra så? Då undrar man ju om dom bryr sig alls faktiskt..
    Förresten vore kul o ses som en liten mammagrej + bebis grej några mammor + barn :) eller? :)

    SvaraRadera
  2. Nä, jag undrar också vad dom tänker med när dom är hemma men lämnar sina barn på dagis.. O de där om unga mödrar, fy fan så sjukt ! O absolut hade de varit toppen o träffas ett par stycken o fika eller något kanske ihop med barnen!? :)
    Kraaam På dig o magen :)

    SvaraRadera