V Nathalie: - Student!

10 juni 2010

- Student!

Som rubriken lyder så blir de student idag. Linus lillebror Anton springer ut, tycker de ska bli riktigt roligt o kolla på faktiskt.

Filip ligger här bredvid mig i sin babysitter o skrattar o "pratar" o sprattlar såklart. Han sprattlar så mycket så han nästan lyfter. thihi.
Om en Stund kommer Jossan till oss, hon undra om hon fick åka med oss ner till Skene. O givetvis får hon de, lite extra sällskap. Trevligt!

Får se, o hoppas på att man hittar Madde & Stina där nere sen. För inte tycker jag att dom ska gå själva, hennes man jobbar. O lite bebis/mamma sällskap är väl aldrig fel!?
Måste ju hitta lilla Josefin också, hon får snart sin bebis :) Längtar!

De där med mamma/bebis träff hade ju varit toppen, inte bara jag som är inne på de, lite roligt o umgås med såna som också har småbarn o går hemma. Man kan ju hitta på massa roligt ihop, de gillar vi!
Linda får ju snart sin andra lilla knodd, riktigt roligt för henne! :)

Filip har sovit bättre inatt, o de tycker vi om, jag vaknade dock halv åtta, efter en stund vaknade han också, o då fick han mat. sen gjorde jag mig iordning, o nu sitter vi här.. Ska slänga på mig lite kläder också, kanske inte ska gå i mysbyxor o Linus tjocktröja till studenten, inte så passande. MEN
Jag kanske skriver senare, vi får se!




Nathalie

4 kommentarer:

  1. Ja men precis, en mamma/bebis träff vore inte fel :) Gå på liseberg är alltid mysigt o ah.. Det finns ju massa andra saker också, hehe :) Bara det är fint väder så kan vi bestämma nått :)

    SvaraRadera
  2. Gud vad Han växer.. Sötnos:)

    SvaraRadera
  3. Linda: ah men absolut, vi kan ju kolla på de. INNAN du får din lille skrutt... hehe ..

    ANONYM! De är bra om du skriver ditt namn. Men kan tänka mig att de är Michaela?

    SvaraRadera
  4. Fattar inte hur man kan vara så dum i huvudet :s dom skämmer verkligen ut sig, menar vuxna människor :o

    Ja det är helt underbart :) Keven sov mellan oss tills han var 3,5 månader. Alla sa att vi skulle sluta med det för han aldrig kommer vilja sova i sin säng sedan. Men det struntade jag vi för menar det är ju så mysigt. Det kan man ta sedan när han ska sova i sin säng! Det är det värt liksom. Men sedan blev det att vi la honom i hans säng för o se om det gick och man sover ju egentligen helt bäst utan någon jämte sig, jag ligger alltid utsträckt och det kunde jag ju inte när keven låg jämte mig. För det dög inte att han sov jämte oss utan han skulle ligga på min arm, haha :) Men det gick jättebra när vi la honom i hans säng. Dock sover han ibland i sin säng o ibland i våran nu, hehe :)

    SvaraRadera