V Nathalie: - Söndag

20 juni 2010

- Söndag

Inte blivit något bloggande under helgen, smätt på näsan Nathalie!
Men o andra sidan, de har inte hänt så speciellt mycket ändå.

Fredags:
Då grillade vi väldigt god mat. Sen åkte Linus upp till Älekulla för o åka Pulka efter en båt? Kallt? Jag tyckte minsann inte att dom va riktigt kloka, men de funkade, o dom hade roligt! Huvudsaken, stora killar blir som små pojkar ibland ;)
När han kom hem på kvällen hade vi bara fredagsmys ..

Lördag:
Vi hade en skön sovmorgon, ljuvligt! Sen på förmiddagen åkte vi bor till Linus mormor & Morfar (dom är på semester) så Linus mamma & pappa skulle klippa deras gräsmatta o köra med röjsåg på kanterna, jag tog med mig Filip o gick där med honom i vagnen medans alla jobbade :P Slappt! Sen på kvällen va vi hos Angelica( linus mamma) O grillade o åt lite gott.. Mysigt! Sen åkte vi hem o hade mys denna kvällen också..

Söndag:
Japp, va händer idag? Ingen aning.. Linus vill att jag ska starta åkegräsklipparen o klippa gräset, men jag vette fan om jag vågar de ... Jag har kört den, men aldrig startat den själv, o tänk om jag skulle göra sönder den. Inte bra! Detta får jag fundera på!

Inatt kunde inte Linus somna riktigt, jag tror han låg vaken till 3 om inte ännu senare, o Filip vaknade också där någon gång, så dom låg o mös, jag va helt slut så jag sov .. Men vaknade av att dom låg o pratade med varandra samtidigt som dom kollade på tv. Jag somnade med en jäkla jobbig huvudvärk igår, o inatt när jag skulle mata Filip så frös jag, något såpass också, Linus frågade om jag ville ha hans täcke också, men jag kröp under hans bredvid honom ist, värme!

För övrigt, Filip har blivit bättre i sin hals efter att jag gett honom alvedon! Tacka gudarna för denna alvedon.. Tyckte så synd om honom där ett tag. Men nu är de bättre & han är lika pigg igen :)

Igår låg jag o tänkte tillbaka på när jag va gravid, gud va mysigt de är, förutom halsbrännan.. Men en stor tjock mage, men ett innehåll som är guld värt o mkt mkt mkt mer .. Vi har fått de finaste som finns!

Nu kanske jag ska ta mig i kragen o få något gjort!?

Hur har eran helg varit?

Nathalie

2 kommentarer:

  1. Visst är det underbart o vara gravid, dock inte förlänge, haha :p så tätt mellan barnen :p
    Dock mysigare när väl bebis tittat ut än i magen :)
    Sen en mage hade ju varit en sak, men allt därtill.. haha.
    Har du gått ner allt sedan du födde?

    SvaraRadera
  2. Tack för ditt stöd, dina kommentarer...ja, vet var du finns...tack igen...

    SvaraRadera