V Nathalie: - Sol eller inte?

21 juni 2010

- Sol eller inte?

Jag undrar, ska de vara soligt eller inte? Imorse va de klarblå himmel, men nu är de lite blandade färgare på de, inte är den klarblå iallafall.
(kikar ut) De ser ut som de är en blandning mellan blå, vit, grå & de gillar jag inte! Jag vill ha, klarblå himmel, solsken o sisådär 30 grader varmt :) Då är jag nöjd!

Jag har iallafall fått hängt ut lite tvätt idag, o bannemej om de börjar regna!

Vi bestämde oss för att åka till Ge-Kås idag iallafall .. Så nu väntar jag på Linus, han kommer vilken sekund som helst, han har med en pizza hem som vi ska slänga i oss innan vi beger oss ner mot Ullared. Ska bli spännande & se hur mycket skit man kommer hem med idag !? ;)

Ja, du vet vart jag står! Vill bara stötta dig, kan aldrig leva mig in i den otroliga sorg du lever i! Prata med mig om du vill .. Tänker på dig, o ditt Änglabarn!

Skriver kanske senare!


Tjohej

2 kommentarer:

  1. Tack fina du...jag blir helt rörd nu....tack...

    SvaraRadera
  2. Okej, hehe. Var glad för det du då, hehe :) Nja, jag gick upp 10 kg med keven.. Gick ner nästan allt efter en månad, förutom 2,3 kg. Var överlycklig för det, tänkte börja träna och få till kroppen men så blev jag ju gravid igen, hehe :p
    Men i september så fan! :p

    SvaraRadera