V Nathalie: - Regn åter regn

12 juni 2010

- Regn åter regn

Gud va trött jag är på detta vädret, jag vill ju kunna gå ut o gå, men vart finns lusten till de när de bara öser ner, o mer eller mindre blåser storm? Inte jag iallafall.
Den där lusten sitter väldigt långt inne :P

Jag o min lilla familj bestämde oss för att köpa Pizza o hyra film oså o ha lite mysigt ikväll. Så de fick de minsann bli.

Dagen har inte haft mycket o bjuda på.
Filip sover så himla oroligt nu på dagarna, o verkligen inga långa stunder!
Men nu har han somnat för ett tag sen, så får se hur länge han sover innan de ska bli mat!

En tanke slog mig innan, eller jag tänker ofta på de.
På alla änglamammor, tänk va dom går igenom. Ingen kan någonsin föreställa sig hur dom har det! Börjar nästan gråta varje gång jag läser i deras bloggar!
Men dom ska veta att det är många som lider med dom, o tänker på dom! Dom är verkligen starka. Massa kramar till dom m. Familj!

Nu kanske jag ska krypa ner bredvid pojkarna o fortsätta kolla film :)

Ha en superkväll alla.

Nathalie

3 kommentarer:

  1. Tack...Alla säger att jag är så stark, att jag ser ut att hålla ihop, för att jag försöker göra allt så mkt som "vanligt" som jag bara kan för lillebrors skull..men inombords går man sönder, vissa dagar vill man bara till barnet som fattas, andra dagar tänker man på att man har överlevnadsplikt mot syskonet som finns kvar.Leo är min livlin.Men ack så hemskt det är att vara med om detta, man undrar hur kroppen kan fortsätta fungera, hur man kan fortsätta andas...

    Anthony gick bort i sömnen, han var uppe på toa när jag satt i soffan på sena kvällen, några timmar senare fanns han inte mer...Varför rent kroppsligt har jag valt att inte gå ut med, det är så privat på ngt sätt. Hursomhelst så var det oväntat, ingen som kunde veta...

    Kramar tillbaks, ta vara på er, och krama filip lite extra...

    SvaraRadera
  2. På apoteket. Kommer inte riktigt ihåg vad de kostade. Nånstans mellan 100-200 kronor. Men de är superbra!

    SvaraRadera
  3. Ja det ska bli helt underbart verkligen :) få allt precis så man vill ha det från början liksom. Tanken var väl först att köpa ett lite äldre hus och revovera det allt eftersom, men sen kom vi fram till att vi inte orkade hålla på så utan ville ha allt som vi skulle med en gång! För renovering med små barn är ju inte så himla checkt heller. Ni bodde i hus va eller hur var det?

    SvaraRadera