V Nathalie: - Design Design

12 juni 2010

- Design Design

Håller på o få i ordning på en design här på bloggen. Jag är påväg, men verkligen inte så gott som färdig, så såhär får den se ut tills jag fixar lite till nästa gång, men jag tycker om o sitta och pilla med sånt här, så jag kommer säkert fortsätta när jag skrivit klart detta! :)

Dagen igår (studenten) va ju inte annat än toppen, MEN så mycket folk, tur att inte polisen va ute för o kolla hur folk parkerad, för jösses så illa de va parkerat överallt, o vi var inte bättre själva, vi ställde oss upp bakom en busskur, så får de bli när alla parkeringar är fulla o skene är allmänt litet :)
Mycket god mat, tårta o trevligt sällskap.. De tyckte nog Filip också, jösses vad glad han var. Men han var nog mest glad över att hans Farbror tagit studenten! ;)

Idag var de skolavslutning för den lille i Familjen, Emil. Linus andra lillebror. Sång, dans tal m.m. De dög, tjejerna va ju så söta när dom dansade, O inte minst så träffade vi Madde & Stina en snabbis. Hennes lillasyster o Linus lillebror går i samma klass, så de säger sig kanske själv att vi va på samma ställe :)

Idag har vi varit väldigt trötta här hemma, hela familjen har tillomed hunnit sova middag. Hebbe kom o knackade på Dörren, o givetvis vaknade jag. Filip sover fortfarande, jag sitter här o Linus skulle hjälpa Hebbe med något ..

Vad som händer i helgen, de har jag ingen aning om faktiskt.
Vad ska ni göra?


Nathalie

5 kommentarer:

  1. Ja, min lilla bebis är sjuk. buhu.. Men det går väl över! Ja visst var dom :) En sak slog mig. Var jag sådär liten i 6an :D

    I helgen ska vi inte göra nåånting. kurera oss tror jag :)

    SvaraRadera
  2. Ah precis, men det tar man bara då ja, det är de värt :)

    Ja men precis, finns inget mysigare, tom hunden sover jämte oss, haha :) Dock håller vi på att vänja av honom med det.. men det går väl sådär.. Vi anstränger oss inte tillräckligt, för det är ju ändå mysigt :) Men han tar en jävla plats, så lite jobbigt är det :p Tills nästa barn kommer ska han inte vara i sängen, kommer absolut inte få plats dom gångerna keven också kommer sova med oss, haha :)

    Men vad säger du.. Ta en fika någon dag? :)

    SvaraRadera
  3. försöker också fixa bloggen men det går inte alls bra, haha. Fattar verkligen inte hur man gör, och mannen hinner inte.. så den ser för jävlig ut! Haha. Du vet möjligen inte hur man fixar bloggen på blogg.se? för du har inte det va?

    SvaraRadera
  4. Okej får be kimmie fixa de så fort han kan. Ja, haha det är ju ingen knähund direkt :p så det blir lite trångt.

    Okej, säg bara till när du kan :)

    SvaraRadera
  5. Tack för din kommentar på min blogg...Grattis till er guldklimp...

    SvaraRadera