V Nathalie: - Helg

14 juni 2010

- Helg

Blev inget bloggande igår. Jag försöker bli bättre, men attans va de går dåligt :P

Igår gjorde vi inte så himla mycket, vi va hos Rickard o Bella, o hos Filips farmor o Farfar, där somnade Linus o Filip bara sådär, så jag satte mig vid datan. Vi åt lite lunch där oså. Sen åkte vi ner till Kalle o Ankan o grillade lite gott, flintastek med pastasallad .. Gott!

Filip ligger o sover nu, han vaknade o ville ha mat, sen halvsomnade men nu vaknade han igen. Så nu vaknade han :P

La ut min gamla vagn på blocket, får se om jag blir av med den. Hoppas! Vill inte ha de ståendes här o skräpa ;)
NU ropar Filip på mig :)
Jag kanske skriver mer ikväll..

Nathalie

1 kommentar:

  1. Jo men precis, alltid bott i hus förutom här då som vi nu bott 1,5 år. Så jag är ju inte alls van vid lägenhet.. gillar det inte alls!

    Hus är frihet! hehe.

    Ne inte ännu, men innan vi flyttar måste jag ha det.. Mamma o pappas krav för att pappa o hans anställde ska bygga huset, haha. Ganska bra krav ändå. Vill ha körkort alltså, men inte vågat, eller vågar fortfarande inte köra :O Men så är det ju för alla, bara o vänja sig! Har du?

    SvaraRadera