V Nathalie: - Mammas Prins.

16 juni 2010

- Mammas Prins.

Stackars min lille Prins, han är flrkyld IGEN !
Massvis med slem i halsen, o lite hosta, ingen feber eller snor i näsan!
Men va jag tycker synd om honom stackarn.

Idag har jag iallafall målat vårat garage. Med lite hjälp från Jessica. Hon gosade mest med Filip, vilket va bra så jag kunde måla :) Nu ikv har jag lite egentid med Filip då Linus slutar kl 22 ikväll.. Så När Filip har somnat har jag & Linus egentid.. Mys!

Nu ska jag ta honom. Han är rätt gnällig.
Kanske skriver mer senare.

---
Nu är jag tillbaka igen, Filip somnade pladask i sängen.
Han har fått ligga på en filt ute idag när jag målade, men han låg även i vagnen o sov!

Just de, han fick sin första post idag, från Gó boken. Kanske ingenting jag vill premunera på direkt. Men intressant o se va man får.

Som sagt, jag har målat vårat garage idag, de är rött med vita knutar, men vi ska ha de vitt med gråa knutar. Så idag har jag målat vitt, de ska målas en gång till, förmodligen imorgon! Sen ska vi ju måla själva huset o våran lilla bod i samma färger.
Tycker de är kul o ändra om lite.
Tycker dock inte om gula hus. Vet inte varför :P

Va tycker ni bäst om för färg på hus?

Jag är så galet sugen på något, så jag tänker baka chokladbollar, orkar inte göra min goda kladdkaka just nu :)

Nathalie

2 kommentarer:

  1. Hehe, ja jag vet att de låter bra när ens barn slutar att ta nappen. Och visst kan det vara bra för tändernas skull, och framförallt för napp-behovet.

    Men! Hur ska jag nu kunna natta honom? :S
    Han har varit övertrött de senaste kvällarna, och vägrat somna.. vägrat ta nappen. Och de tar på krafterna!
    Innan så kunde jag bara stoppa om honom i sin säng med nappen i munnen, och bums.. så somnade han snällt efter bara någon minut.

    /kram, Mia
    ps. Hur är det med napp hemma hos er?

    SvaraRadera
  2. Jaha, jag förstod aldrig att du redan beställt paketet från Go'boken :).

    Jag gillar vita hus, vårt blivande kommer bli vitt. Helvitt eller med någon accentfärg. :) Hade nog tänkt oss en varm grå. snyggt va ;)

    SvaraRadera