V Nathalie: - Fixa & Dona med Finfrämmat :D

15 juni 2010

- Fixa & Dona med Finfrämmat :D

Ja, snart kommer min syster Jessica, och Även lilla kära Susanne .. Alltid trevligt med lite främmat ..
Igår va jag ju o köpte ett nytt skötbord, väldigt praktiskt, de va 3 lådor på, som man kan lägga kläder o sånt i, (eller vad man nu vill ha). Sen va de "hyllor" som man satte på sidorna bakom lådorna. Svårt o förklara, men de va snyggt o praktiskt.. De låter kanske inte så fint. MEN när man inte behöver skötbordet mer så kunde man göra de till en hylla med 3 lådor under.. De ser ut som "leksvik´s" skötbord från ikea. Fast vitt :)

Så idag ska jag köra lite med tjejerna, vi ska fixa Filips rum lite mer. Där får skötbordet stå nu.
Men om du behöver vatten då? Frågar folk, Ja men snälla, hur mycket väger en bebis? De är väl bara o ta honom till Toaletten om jag nu skulle behöva vatten. Våran toa är inte så rymlig nämligen, kände därför att de va bättre o ha skötbordet i hans rum !
Våran toalett är så avlång.

Inatt har Filip sovit hyffsat bra faktiskt .. Han somnade i vagnen igår kväll när vi va ute, sen vaknade han vid halv tolv o ville ha mat, sen somnade han igen! Guldklimp.
Men när han låg i vagnen o sov, o jag & Linus låg i sängen o kollade på tv, gud va tomt de kändes utan Filip bredvid oss. Jag bara väntade på att han skulle vakna så han kunde komma till oss :D

Jag är så lycklig, har min underbara Familj. kan inte beskriva hur mycket jag Älskar dom, Absolut inte! Men de är mycket, otroligt mycket!

Linda & Madde, vi får ta oss i kragen o TRÄFFAS & FIKA snart .. Linda kläcker ju inom kort :P

Nu ska jag klä på mig vettiga kläder :)
Vi hörs senare.

Nathalie

4 kommentarer:

  1. Ta vara på varandra...Tack för dina uppmuntrande kramar på bloggen...Ha en fin dag med familjen...

    Kram M

    SvaraRadera
  2. Jag hade Marcus i bärsèlen och William satt i sin kärra.

    SvaraRadera
  3. Jag tycker det funkar jättebra med skötbord i rummet. Så har vi det, å jag använder inga våtservetter. Frottelappar, och till de behövs vatten, som jag har i en skål som fylls på varje dag. Funkar toppen! Det är bara mer positivt och praktiskt att man kan ha allt på samma ställe.

    Ja visst! Säg en dag bara :)

    SvaraRadera
  4. Ja det är fixat sen en månad ungefär. Det var knivigt med datum, men det gick tillslut efter lite prästbyten :P

    SvaraRadera