V Nathalie: - Ett nytt litet liv

17 juni 2010

- Ett nytt litet liv

Har idag kommit till världen, Grattis till Josefin som idag har blivit mamma till en helt underbart söt lite Maja. Hoppas allt gick bra för dig o att ni båda två mår bra!
Tänker på dig i massor :)

Ja, samma sak inatt, Filip vaknade runt halv fyra o tyckte nog att mamma & pappa också skulle vakna då. Men så blev de inte, eller jag vaknade, men han fick vackert sova några timmar till :) , o de verkade han inte ha något emot.

Sen vaknade han, åt, men den maten kom upp rätt fort tillsammans med lite slem, så vi matade igen, o den maten fick han behålla. Han behövde nog bara tömma halsen lite. Skönt för honom, stackarn!

Jesper kom till Linus innan, han va gullig o hade med sig nybakta frallor till oss, så vi åt lite frukost ihop, till de blev de kaffe.. Men jag är väldigt noga med att inte dricka mycket kaffe för Filips skull, ifall han skulle ha ónt av de!

Jag hade tänkt att jag skulle måla garaget en gång till idag, spännande o se om Filip vill sova en stund i vagnen medans jag gör de, eller om han är pigg o vill leka!
Jag leker ju hellre med honom än målar garaget .. Absolut!
Nu ligger skrutten o sover, så vi får se när han vaknar hur han vill göra, han har ju absolut inget emot o sova i vagnen, de älskar han! :)

Jag vill åka till Ikea o införskaffa lite söta tavlor till hans rum, o ngn söt lampa.. Får se om vi gör de. Hittade skitsöta tavlor på internet, men med ram o allt skulle EN tavla kosta 1700 kr, 50x40cm.. hmm! O jag vill ha 3 st, så där ifrån köper jag minsann inte!

jag kanek skriver mer senare.

Nathalie

1 kommentar:

  1. Tack igen för dina kommentarer på min blogg, de värmer mitt i allt elände....

    Kram

    SvaraRadera