V Nathalie: - Skönhetssömn

20 januari 2010

- Skönhetssömn

Förlåt, det va inte igår jag skrev, jag vet! Men det känns som det har varit så mycket nu det sista o att de inte funnits tid till att skriva, men egentligen har det funnits mycket tid. Skitsamma.

Jag kom hem från skolan för en stund sen, och som vanligt var de tyst o tråkigt när man kom hem, Linus har ju nämligen börjat jobba kvällar nu ist, han börjar kl 12.00-20.00, ibland 21.00 kanske ! Så man kan säga att vi går om varandra, jag går på morgonen o några timmar efter mig åker han o kommer inte föräns på kvällen, boooooring!
Men vi sover ju iallafall ihop :D haha !

Natten till igår hade jag skönhetssömn, jag gick inte upp en ENDA gång o kissade, o jag känner mig faktiskt rätt stolt, men sen ska vi inte prata om hur akut det var när jag vaknade på morgonen. Det är knappt så att man kan sätta sig upp på sängkanten för att sedan resa sig upp och gå till toaletten. Men när behovet är gjort känns det väldigt skönt, och så är det bara att gå in o lägga sig bredvid Linus igen och somna.
Om inte lille-an vaknar, för då kan de bli lite jobbigt att somna om. Nu har det börjat röra sig rejält där inne alltså, mysigt. Oja visst! Men sen, hur jobbigt är det inte när man ska böja sig för o ta på sig skorna och magen lägger sig på knäna? Man står där som en valross uppåner o piper om hjälp. I Söndags fick jag faktiskt be Jossan. Men de va första gången jag bad ngn om hjälp (:

Igår städade jag hela huset. Känns underbart idag. De känns underbart överallt utan i min rygg. USCH! Jag skulle "bara" börja mig igår o det knäckte givetvis till i ryggen !
Jag var ledig igår, så på kvällen ville min granne bjuda på tårta, så jag tog min lampa o traskade genom skogen, kom dit så tänkte vi att vi kunde vara så snälla så vi väntade på Linus som inte hade så långt kvar hem. När han kom åt vi tårta o drack kaffe, sen upptäckte Linus att han hade nyckeln till maskinen som skulle starta imorse kl 5. ajajaja.. O den nyckeln ska ligga någonstans där maskinen finns. (gislaved elr tranemo) Usch, var vi tvunga att åka dit upp? Nej Nej. Killen som skulle köra kl 5 bodde som tur var bara i Mårdaklev så vi åkte dit o lämna den.

Föräldrargruppen imån, ja, det får vi se hur det blir för min del. Jag har inte skjuts och sen är jag så jädra super förkyld.

Nathalie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar