V Nathalie: - mjölk läckage

5 januari 2010

- mjölk läckage

Ja, som rubriken lyder, så har det satt igång. Jag tyckte att de kändes lite blött, så jag var tvungen att titta på brösten, jo. Där var det. MJÖLK ! Redan ? Känns lite sisådär att redan börja läcka mjölk. Jag säger som svärmor - bara att gilla läget, känn dig som en kossa" :D haha !
Jo, men faktiskt, det gör jag. Nu har jag mjölk oså är man tjock o otymplig.

Idag har jag inte kommit igång ännu. Men snart så. Mysigt att de snöar ute. Caminen är tänd, Bara så mysigt.

När Linus kommer hem bär det av ner till Torestorp där allas våran Rickard fyller år. Grattis till honom!

Sen blir de väl hem till sängen igen! Men nu känner jag att jag börjar bli lite hungrig igen, och sugen på mat. Så jag ska nog ta o fixa detta!
Vad ska ni göra idag?

Ha en bra dag så hörs vi.
Nathalie

2 kommentarer: