V Nathalie: - hur mycket som helst

6 januari 2010

- hur mycket som helst

Det är ju hur mycket snö som helst ute ! Går man ut så försvinner man ju.. Så snart ska jag bege mig ut o skotta lite. De kan bli roligt. Jag tycker faktiskt att det är roligt o skotta. Ska bli kul o se o bebis tycker det är lika kul :) Det ser ut som det börjar snöa mera nu. Hmm, hur mycket ska de komma egentligen?!

Inatt har jag inte vaknat en enda gång, men imorse vid halv fem vaknade jag, o jisses vad kissenödig jag var då, och givetvis går jag upp o kissar, så bebis trodde nog det var dags att vakna, så han började leva herrejösses där inne. Linus gick upp för att åka till jobbet, och jag hade svårt för att somna om igen, givetvis..

Usch, det var längesen jag hittade denna filmen på youtube. Men den är så jävla hemsk. http://www.youtube.com/watch?v=cI6ZBJ9rVow
Men låten är också så underbar! Stackars barn, och föräldrar! usch usch usch.
"Sometimes I wish I were an angel, sometimes I wish i were you!"

Idag får vi se vad dagen har att erbjuda, mer än skottning :)
Vad ska ni göra?

Nathalie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar