V Nathalie: - Dålig natt

11 januari 2010

- Dålig natt

JA! De kan man verkligen säga, usch och fy f*n vilken dålig natt! Jag vaknade av att jag behövde gå upp och kissa. Så de gjorde jag. Sen halv somnade jag om, vaknade va halsbränna, somnade om, halsbränna, gick upp o tog ett glas vatten, gick o la mig, Somnade om, halsbränna. Vaknade igen, gick upp, försökte tugga i mig en Link. De gick och den hjälpte. Gick och la mig. Somnade, vaknade somnade vaknade. Och uppe på detta så mådde jag fruktansvärt illa. De höll typ på så hela jävla natten. Så tröttsamt! Sen skulle jag upp kl 6. Men ikke som Nikke att jag vaknade utav klockan. (skolan började ju idag :() Men jag kom inte upp, och Linus som började kl 13 idag va som tur hemma så han kunde skjutsa ner mig till 09.00 bussen. Sagt och gjort, ner till 9 bussen. Var i skolan halv tio, vilket blev katastrof. började då få huvudvärk mm. och de illamåendet kom tillbaka. Just då ville jag bara hem o dra täcket över huvudet, men samtidigt, jag hade åkt till skolan, så jag kunde lika gärna stanna!

Nu sitter jag här, grannen har vart nere på en kaffe, jag har vart i Öxabäck i affären o fått inhandla lite mjölk o såna småsaker som alltid behövs fyllas på!
Men nu, nu ska jag ner och unna mig en dusch, sen tror jag Tv-n och sängen kallar, Sen kommer ju Linus hem :D . Jag saknar honom jättemycket faktiskt. Han slutar jobba kl 21.00 i Gislaved, så han är typ hem runt 22-22.30. Det är bara & vänta!

Just det ja, jag har börjat känna lille-ans fot när H*n trycker ut den mot magen, obehagligt men fruktansvärt mysigt. Jag har kännt det hela dagen. Och varje gång man känner det så känner jag även hur mina läppar ler, hehe :) och hörru du du, kan du inte sparka lite lugnare där inne, det börjar faktiskt kännas en del nu :) ,
Härom kvällen fick jag värkar "/ Inte jätte smärtsamma, men dom kändes. Jag & Linus låg i sängen, så jag tog hans arm o tog ett rejält tag i den, "hur går det, frågade Linus" Bra svarade jag. Då fick jag ett ironiskt svart, "de blir bara värre" hahaha ! Sen somnade han, sen efter ett tag somnade jag.

De har blivit en del jobbiga nätter nu faktiskt, but anyway. Jag överlever.

Dålig uppdatering, och dåligt inlägg. Hoppas på bättre nästa gång.

Nathalie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar