V Nathalie: - Duschen kallar

7 januari 2010

- Duschen kallar

Nu ska jag snart gå ner och ta mig en dusch. De ska bli riktigt skönt faktiskt! Idag tog jag o magen oss en promenad, sen gick vi in till grannen o tog en kaffe, hon hade så jävla ont i sin rygg. Så jag tyckte så synd om henne, så jag hjälpte henne lite grann idag. Vilket jag tycker är roligt, när man kan hjälpa andra..

Sen gick jag hem vid 19.00 typ. Usch, inte gjort ngt vettigt idag känns det som, men det har jag ju, jag har ju vart till stor hjälp för grannen :)

Så nu blir det duschen. Sen ska jag göra ngt gott att äta tills min man kommer hem ;) sen blir det att krypa ner och glo på tv. Mysigt!

Lille-an har iallafall vart med hela dagen, det har jag känt.. Så mysigt. Eller, det är mysigt enda tills det börjar göra ont.. hehe :) Mamma & Pappa längtar efter dig lille-an <3<3

Duschen skriiiiiiker på mig nu!

Nathalie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar