V Nathalie: - 2010

3 januari 2010

- 2010

och så va det ett tag sen jag skrev här igen.
Men 2010 har börjar. Det började med att min systerson fyllde 1-år. Då undrar jag. Vart tar tiden vägen. 1 ÅR, det kändes som det var igår han föddes. Men det var det ju inte.

Nätterna har börjat bli ganska så jobbiga igen. Går upp 4 gånger ungerfär o kissar, och sen kan det vara lite svårt att somna om. Så då är det bara att slå på TV-n, och ligga o känna på den lille-a när h*n sparkar o lever där inne.

Idag får man se vad dagen har att bjuda på. Har faktiskt ingen aning. Linus är ute o pimplar med Rickard vilket jag inte alls var sugen på, så jag stannade hemma i värmen ist. -17 är väl ingen höjdare kanske. Usch o brr..

På nyår var vi hos Rickard och Bella. Åt god mat o folket badade badtunna. Jag hoppade över tunnan denna gången, det hade ju blivit en chock för den lille-a vilket jag inte vill riskera. Satt uppe till en halv fyra kanske. Sen väntade sängen och det var skönt.

Igår fyllde som sagt Jesper 1 år. Var på kalas hos honom i Lindome. Där det också var en massa folk. Men ajg och Linus blev inte så långvariga där.

Hoppas erat år också har börjat bra!?
Nu ska jag börja fixa och dona här hemma, slänga i en maskin tvätt kanske, och om en stund kommer vedgubben hit med lite ved ! :)

Nathalie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar