V Nathalie: - Målning

30 december 2009

- Målning

Ja, herregud vad här målas, i duschen och det blir bara såå bra!
Det blir mörkgrått så nu ska jag gå ner och göra det sista, det är inte mycker kvar nu!

Lille-an lever herrejössen där inne. Och igår ansträngde jag mig nog lite för mycket så jag kände små sammandragningar. Men det var mest mysigt, det var ingenting som gjorde ont.

När dagen igår hade gått en stund kom min granne ner och kollade hur det blev i duschen. Vi tog en kaffe, sen bestämde hon sig för att hem o göra pannkakor, och givetvis blev jag ditbjuden efter att jag målat klart. Så jag gick dit o åt pannkakor med dom :) De va både gott & mysigt! Sen kaffe på det och lite gott till det. Mums!

Men nu ska jag gå ner och måla klart innan Linus kommer hem från jobbet, så får vi se vad dagen har att bjuda på sen.

Om jag inte hinner uppdatera innan- GOTT NYTT ÅR PÅ ER!

Nathalie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar